Wysłany: 2008-07-04, 10:29 Co powinno się robić z takimi ludżmi?
Witam wszystkich.
Mam pewien problem którym chciałbym sie podzielic, mianowicie:
Moja dziewczyna była ze swoim byłym chłopakiem przez jakies 3 lata. Po tym czasie on zdradził ją z jej własną kuzynką. Po dłuższym czasie kiedy już nie byli parą, wybrali sie razem na grilla do siostry tego chłopaka. Tam ona się upiła i poszła spać. Były chłopak miał spać na podłodze. Rano ona obudziła się w łóżku, a on leżał koło niej. Co więcej kiedy się obudził powiedział jej że kiedy ona spała pijana on zrobił to z nią!! Potem rozpowiadał o tym nawet na osiedlu!! Pytam się co można myśleć o takiej osobie?!? Czy to nie był najzwyczajniej w świecie gwałt?? Czy taki typ nie jest zwykłym śmieciem?? Co byście czuli i co zrobili na jej miejscu?? Bardzo proszę o odpowiedź.
Nie tyle śmieć, co szantażysta, choć śmieć też może być ^^ Ja tam się nie znam na takich sprawach...ale chyba w porę by się obudziła (Przypominam, nie znam się xD) o_O Ale jestem pewien, że to szantażysta ;x I najlepiej w ogóle nie myśleć o takim dupku. W życiu trafiają się różne kwiatki, a przy takich podobnych zawsze można mieć nadzieję, że zapomni...albo coś takiego. Najprawdopodobniej po prostu kłamie. Oszukuje. Ale jak mówiłem, nie znam się. Co najwyżej mogę wesprzeć tymi głupstwami (nie bój się, ja tak zawsze nazywam moje własne porady i zdanie na jakiś temat :D ), które powypisywałem wcześniej.
_________________ Kto nie chce kiedy może, ten nie będzie mógł kiedy będzie chciał.
Tchórz nie zazna życia,
Bohater nie zazna śmierci...
Nie masz pewności że on rzeczywiście ją zgwałcił. Nawet gdy była pijana, a on to robił, to ona napewno by się obudziła. Niech twoja dziewczyna pójdzie do ginekologa i jeśli była dziewicom to dowie się czy on ją zgwałcił. To że on wszystkim się o tym chwali nie znaczy że naprawdę to zrobił.
Norman napisał/a:
Czy to nie był najzwyczajniej w świecie gwałt??