No wiec tak xd mam na imię Ada, chodzę do ostatniej klasy gimnazjum czyli można wnioskować że mam 15 latek. Mieszkam w Poznaniu i to nawet blisko centrum. Jestem uzależniona od muzyki, jakiej? w sumie słucham co mi wpadnie (inaczej się nie da jak ma się młodsz± siostrę o odmiennym gu¶cie muzycznym), ale jednak głównie roku słucham. No i to i polskiego i zagranicznego, nawet już niedługo wybieram się na koncert Happysada <3. Oprócz muzyki kocham taniec, taniec współczesny i też nie pogardzę tańcem latynoamerykańskim. Tańczę w sumie od zawsze chodziłam do różnych klubów i na róże kursy swego czasu też na kolonie taneczne, a teraz jako¶ nie mogę znaleĽć odpowiedniego klubu dla mnie no i też brak czasu. Jestem też wielk± maniaczk± for rpg (sama nawet jedno z przyjaciółk± posiadam). W kosza bardzo lubię grać no i też mod± się interesuje i strasznie kręci mnie do ciuchów i do bycia stylistk±. Bardzo lubię też czytać ksi±żki, ale to raczej te wybrane. Lektur nie lubię (przynajmniej dużej większo¶ci), za to lubię ksi±żki psychologiczne toteż psychologia mnie też interesuje. No to na tyle bo w sumie nie wiem co pisać. Ano kocham moich przyjaciół bez których żyć nie potrafię <3.
Jak jakie¶ pytania to pisać nie gryzę xd
Mam nadzieję, że normalnie będziesz pisać większymi literami, bo ja ¶lepa jestem i nie widzę
adu¶. napisał/a:
ale jednak głównie roku słucham
A jakie zespoły tego rocku słuchasz?
no w sumie rózne tam co¶ wypisałam bo czystego nie słucham, no oprócz Happysada, Farben Lehre (co podchodzi pod punk), Simple Plan, Sum 41, Hey, Strachy na Lachy, Myslovitz i osttanio na co mam teraz całkowita fazę Flyleaf
adu¶. napisał/a:
Oprócz muzyki kocham taniec, taniec współczesny i też nie pogardzę tańcem latynoamerykańskim [...]
You Can Dance niedługo? ;)
nie nie nie jako¶ nie wi±że z tym przyszło¶ci
adu¶. napisał/a:
W kosza bardzo lubię grać [...] Bardzo lubię też czytać ksi±żki [...] jednak głównie roku słucham