Z pewno¶ci± każdy z was ma e-maila.
Na jakim portalu? Jaki uważacie za najlepszy? Czemu akurat ten?
_________________ ,,Czasem udaje mi się napisać ¶wietny tekst.. potem słyszę w głowie cudown± muzykę... My¶lę sobie - o rany, to jest lepsze niż Led Zeppelin! Wracam do domu, puszczam płytę i u¶wiadamiam sobie, cholera, to był Led Zeppelin..." - Axl Rose
mam na wp. Kiedy¶ sobie tam założyłam i tak mi zostało. Nie wiem jaki portal jest najlepszy, nie znam się na tym. E-maila używam raczej rzadziej niż czę¶ciej i nie narzekam;)
_________________ ...czasem trzeba zamilkn±ć,
żeby zostać wysłuchanym ...
Najczę¶ciej używam e-mila na Interii. Jako¶ tak najbardziej spodobało mi się wła¶nie tam. Mam też na Onecie, ale to tylko dlatego, że w gimnazjum mieli¶my wła¶nie na tym portalu zakładać pocztę. I teraz w ogóle z niej nie korzystam...
_________________ <3
... Kocham Cię już wiem
Jedno słowo, cichy szept
Kocham Cię już wiem
Jedno słowo a tyle mie¶ci się ...
Ja mam na wp jeszcze od podstawówki -- no i cóż, jestem do niego przyzwyczajona, bo to były te czasy, kiedy praktycznie wszystkie adresy były wolne (: no i mam taki bez żadnych numerków i różnych wydziwiasów, a oprócz tego łatwy do zapamiętania -- no i hm, mam po prostu chyba sentyment.
Uważam, że najlepsze konta s± na gmailu -- i osobi¶cie korci mnie, żeby sobie zrobić nowego maila (zwłaszcza, że można tak zrobić, żeby przekierowywać na niego te stare), ale jako¶ nie mogę się zebrać. No i wszystkie, jakie by mnie interesowały s± już zajęte (; więc czekam na wenę.
_________________ Quidquid latine dictum sit, altum videtur
mam na www.o2.pl miałam na innych ale szybko je usunęłam ze względu na to że do¶ć często sie nie mogłam zalogować albo poczta wolno chodziła , jak narazie na o2 nie miałam tych problemów a pozatym jest do¶ć duża pojemno¶c zał±cznika i poczty więc jak narazie luzik
_________________ skończy się pokolenie JP2 zacznie sie pokolenie analfabetów
Go¶ć kradnie orzeszki ze snikersów
Przemek
9.19 Punktów