Ale nie znam się dobrze. Tzn. mniej więcej znam swoje prawa, tak jak wielu ludzi. I na tym się kończy.
A chciałabym umieć więcej.. oj chciałabym :)
_________________ „Kiedy idę, to idę, i tyle. (…)Bo nie żyję ani w przeszłości, ani w przyszłości. Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem.”
Ja no w prawie wydaje mi się ze dobrze się orientuje
Konstytucje RP znam na pamięć niektóre ustawy również:):) a kodeksy cywilne, karne itp wyrywkowo;) poo części
_________________ „Kiedy idę, to idę, i tyle. (…)Bo nie żyję ani w przeszłości, ani w przyszłości. Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem.”
nie znam dobrze naszego polskiego prawa, ale wiem że jest ono pokićkane trochę i śmieszne.
Np. śmieszy mnie to że istnieje takie coś że np. mąż założy konto w banku a jego żona będzie współwłaścicielką tego konta(nie może być dwóch właścicieli). I póki oboje żyją to pieniądze z tego konta mogą wybierać obydwoje kiedy chcą i ile chcą. Ale jeśli mąż umrze to żona nie może tych pieniędzy z konta wybierać.
_________________ ...czasem trzeba zamilknąć,
żeby zostać wysłuchanym ...
Ale jeśli mąż umrze to żona nie może tych pieniędzy z konta wybierać.
może tylko musi miec takie upoważnienie :)
wiele ludzi tak robi zabezpieczając sie tym sposobem aby pieniazki nie przepadly po nieprzewidywanej śmierci :):)
znam prawo na razie tylko na podstawie ustawy zasadniczej i prawa administracyjnego ;) ale od tego roku wszystko będzie stopniowo rozkładać się na części "pierwsze" (:
może tylko musi miec takie upoważnienie :)
wiele ludzi tak robi zabezpieczając sie tym sposobem aby pieniazki nie przepadly po nieprzewidywanej śmierci :):)