Z gier online to tylko Hattrick
Nic innego żadna Tibia i inne gówna
A tak co czasami popykam w Coda Czy w Cs-a
Ale on kilku dobrych lat jestem fanatykiem Fify
W fife gram od roku 2002
Przez neta od dobrych 3 lat
Pozdrawiam Sunt
Ja gram w wiele gier... Od takich gier jak MetalDamage poprzez Racer, WarRock aż do GoonZu...
_________________ "Rasta znaczy być wolnym, ¶miać się, bawić,
Kochać, szanować i ufać. Wiedzieć
Sk±d i dok±d, od czego i dlaczego
Poszukiwać, odkrywać, wędrować"
Habakuk
Grałam 7 lat w diabloII i w diablo II LOD (czyli dodatek) w tym jakies 3 lata na necie :)
Ale juz mi si eto znudziło, moja najlepsza postac miala 101 lvl i mi to wystarczylo ;) rozdalam wszytskie rzeczy jakie mialam znajomych z gry (bo oczywiscie gralam na necie z innymi) i zakonczylam działalnosc grani, ale chyba na nowo rozpoczne grać bo nudzi mi sie internet :)
_________________ ♥ Why do all good things come to an end? :((( ♥
Ja tam grałam parę razy w Anno, w UT też się co¶ pociupało;) I obecnie czasem odpalę sobie F1, jak już naprawdę nie mam co robić.
Moim zdaniem gry, to strata czasu:) Ale je¶li kto¶ to lubi, to nie moja sprawa;)
_________________ Posłuchaj. Gdyby mi się ziemia rozst±piła pod nogami... rozumiesz? Gdyby mi niebo miało zawalić się na łeb - nie cofnę się, rozumiesz? Za takie szczę¶cie oddam życie...
Ja to pykam w Enemy Territory i czasem w Trackmanie. I to by bylo tyle z gier na komputer :P Reszta tylko na PS2 :D GoW, Final Fantasy, Metal Gear Solid oraz wieeeele innych.
Gdy mi się nudzi, ale tak potwornie, to gram sobie w elastomanie. Niby durna gra, ale fajnie się gra. O! I jeszcze w pasjansa ;p
_________________ „Kiedy idę, to idę, i tyle. (…)Bo nie żyję ani w przeszło¶ci, ani w przyszło¶ci. Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Je¶li kiedy¶ uda ci się trwać w teraĽniejszo¶ci, staniesz się szczę¶liwym człowiekiem.”