Wysłany: 2008-09-23, 19:30 Witam Wszystkich serdecznie :)
Postanowiłam założyć to konto i co nieco się wypowiadać..
Pierwszy raz piszę na forum i nie znam się za bardzo, gdzie, co i jak...
Ledwo znalazłam jak się tu piszę wiadomo¶ć hi hi ;)
Z czasem [mam nadzieję], że się nauczę.
Nie gniewajcie się je¶li co¶ nie tak tu napisze itp.
Tak, więc byłoby na tyle tego wstępu.
:)
Mam na imię Sylwia, jestem z Ełku. Chodzę do I kl. Liceum, więc mam 16 lat.
Interesuje mnie taniec[wszystkie techniki]. Tańczyłam hip-hop i taniec współczesny.
Słucham rapu, hip-hopu, pop też się przewija przez moje ucho ;) r&b .
userów? a mógłby mi kto¶ jeszcze wytłumaczyć czym się różni post od tematu?
Może wydaj± się to banalne pytania, ale naprawdę na razie nie mam o tym zielonego pojęcia..Tylko nie my¶lcie, że jaka¶ idiotk.a ze mnie ;).
userów? a mógłby mi kto¶ jeszcze wytłumaczyć czym się różni post od tematu?
Temat to- głowne zapytanie jakie jest w sanym w±tku i tym samym pierwszy post jest to zazwyczaj :)
post to każda wypodziedz innego użytkownika na dany temat
przykładowo:
Avatara też pewnie nie możesz ustawić? Ten obrazek masz teraz w podpisie, żeby mieć tak jak inni, musisz napisać 10 postów i odblokuje Ci się ta opcja.
Witam rówie¶niczkę
Do jakiej szkoły chodzisz, na jaki profil?
_________________ `Żyj tak, aby Twoim znajomym zrobiło się nudno, gdy umrzesz...`
Jeste¶my stworzeni z dwóch kontrastuj±cych idei: miło¶ci i strachu. Wybierz jedno z nich i żyj.
Axl Rose
O dzięki, że mi to wyja¶niła¶, bo wła¶nie się zastanawiałam dlaczego nie ma tak jak u innych tego obrazka..:), czyli jak już napisałam kilka tych postów to już się będzie liczyło do tych 10 itp. ?
Chodzę do II LO w Ełku i jestem na profilu dziennikarskim.
A wy po ile lat macie, bo rozumiem, że "BlackSmile" ma 16 tak?